lördag 18 april 2009

crossbanan


En lite frusen jag, trodde de va varmare än de va, solen stekte men när de blåste blev de svin kallt..




Och jag va inte jätte smart när jag tog mina vita converse till crossbanan, dom blev helt dammiga med en gång.


En patrick, som åkt klart för dagen..




En flygande Patrick...




Nu ska jag ta en liten powernap, sen ska jag göra mig klar, så ska jag och P gå hem till några här i kungälv och grilla lite. Ska bli mysigt, synd bara att de blåser så kallt, jag hade velat sitte i linne, får hoppas de är vindstilla hemma hos dom.
Senare ikväll ska vi träffa Emma och Matthias någonstans och ta ett glas med dom!
Så nu måste jag somna en halvtimma så jag orkar kvällen, annars om jag dricker blir jag så himla seg om jag är lite trött innan :)
Ha de va ikväll!
PUSS
Har hört att de inte går att kommentera på min sida, konstigt, undra varför, någon som vet?
Haha, ni kan ju ändå inte svara på de, kom jag på nu. Men jag ska kolla upp de sen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar