onsdag 15 april 2009

God morgon!

God Morgon!

Sitter just nu i soffan och kollar på tv och har börjat läsa lite på min nya bok som jag köpte igår. första boken av serien, gossip girl. Finns ju hur många böcker som helst i den serien.

Snart ska jag börja städa undan lite här i lägenheten, sätta på en kaffe och göra ordning mig så sakta, ska träffa emelie vid två och ta en fika med henne. Men jag fattar inte vad de är med mig, jag är så fruktansvärt seg, gäspar hela tiden och orkar knappt lytfa på benen, men jag blir ofta så när jag bara är hemma, då kommer all trötthet som man inte hinner känna av annars när man håller igång. Annars idag ska jag nog träna, men fuck att de inte finns något pass på morgonen! Hatar verkligen de! De är då jag är som mest motiverad till att träna, idag börjar första passet kl 17.15, det är ju hur lång tid kvar som helst. Ååh blir så trött.
Och jag kan inte bara gå till gymmet heller, för då måste jag ha med mig min PT ;) Annars vet jag inte ens vad jag gör där. Lär mig aldrig maskinerna på gymmet.

Nu ska jag börja städa lite här och slänga thaimaten som jag lagade igår, som har stått och luktat här inne hela natten.. bläää, ofräscht.

Hej hej, Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar