lördag 25 april 2009

helgen

På väg hem
Jag älskar solen, allt blir så mycket lättare och roligare då :)
I går va vi i Sotenäs på crosstävling, de va göy men jag va ganska trött och seg.


En kvällspromenard med lillen
Patrick och Tess, ja kan säga att hunden va ganska slut efter en hel dag i solen på crossbanan.

Och även jag va ganska slut, hade sovit så dåligt natten innnan.
Innan starten, Patrick vann första hitet och såklart vann han andra också!Duktig kille.
I helgen är vi hundvakt åt den här lille sötnosen :)



Nu ska jag kolla på biggest loser och försöka somna om så jag inte blir så trött ikväll.


Idag ska vi till Varberg och grilla, ska bli jätte mysigt! Hoppas bara solen börjar lysa lite mer snart, ser lite målningt ut just nu, får hoppas solen lyser i Varberg istället.



Kram, kram, kram!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar