måndag 20 april 2009

Panik

Hej hej!

Kom hem från jobbet för en stund sedan, känner mig helt konstig, känns som jag inte kan ta ett djupt andetag, har typ svårt för att andas. usch jag får panik. Jag tror jag har druckit för mycket kaffe faktiskt.

Men funderar på om jag håller på att bli sjuk, nyser hela tiden och känner mig lite tjock i halsen, kanske beror på att vi va ute hela dagen igår i de svin kalla vädret. Gick hem till Patricks moster för att äta frukost, med för lite kläder så klart sen åkte vi och kollade på när Patricks kusin spelade fotboll och de va inte varmt, jag stod och skaka hela tiden. Så de kanske har satt sina spår idag, med tanke på mitt super imunförsvar jag har.


Idag efter jobbet träffade jag mamma och åt lunch med henne, så mysigt!
Nu är jag hemma och gör ingenting speciellt. Ska plocka undan lite här och kolla runt lite på nätet om jag hittar någon fin tv, ska köpa en till sovrummet tänkte jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar