torsdag 23 april 2009

Va tog veckan vägen?

Ser kanske inte jätte lockande ut men de va svin gott!





Hallå!






Vill försöka att inte börja varje inlägg med "just nu" men de råkar bli så ganska ofta känner jag..



Men i alla fall, är hemma från jobbet nu, ska snart åka och träna, eller vid fem tiden. Ska bli kul, tränade spinning igår. Sjuuuuukt jobbigt, men jätte kul! Idag blir de Core-boll, har aldrig testat de förut men de ser kul ut. Fint väder idag också, jag blir alltid mycket piggare då! Denna veckan har gått helt fruktansvärt fort, har inte hängt med alls. De är liksom redan fredag imorgon, de va ju nyss de??? SJUKT! Känner att tiden inte räcker till, till allt man ska hinna med och alla måsten! Stress, stress, stress, jag kommer nog dö i förtid...



Igår va min kära vän Kajsa här och lagade mat med mig, eller rättare sagt hon lagade mat. De blev Thai, super duper gott!
Nu ska jag ta på mig träningskläderna och så sakta dra mig till gymmet, funderar på att gå lite på bandet innan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar