lördag 9 maj 2009

Provade kläder inför bröllopet.

Va hemma hos min syter här om dagen och som vanligt när jag är där kan jag inte låta bli att kolla igenom hela hennes garderob. Kollade om hon hade någon fin klänning som jag kan ha på bröllopet som är nu snart. Jag har ju tänkt mig en långklänning.
Look at this amazing dress. I love it! Ser ut som jag är gravid, men de är jag inte står nog bara väldigt konstigt och putar med magen :)

Bakifrån


My new shoe

Haha detta hade jag inte tänkt att ha, bara skojade till de lite när jag hitta en ascool väst.
Nu ska jag fila och måla naglarna så jag inte sitter med de i sista sekund som jag annars alltid gör, håller dessutom på att tvätta och städa, men ska börja göra ordning mig snart, ska åka här i från vid 5.
Tjao så länge!










1 kommentar:

  1. Gud vad snygg du är o vilken fin klänning, riktigt snygg =) Kram sötnos

    SvaraRadera