söndag 17 maj 2009

slingat håret



Så nu är jag hemma igen, jag är så frukstansvärt seg, så jobbigt och vara de, vill bara vara pigg.
Imorse slingade jag håret eller Patrick gjorde de på mig. Kände mig så grå och tråkigt och hade ganska mycket utväxkt, va egentligen väldigt nöjd med mig hårfärg innan men jag kände ändå att jag behövde en uppfräschning, hade inte riktigt tänkt mig så här blond men nu blev de så och jag är jätte nöjd ändå!
Nu ska jag vara tråkig och lägga mig i soffan, kolla på tv och vänta på att Patrick ska komma hem med mat till oss. Sen vid fyra ska jag åka in till stan och kolla på IFK mot Kalmar på den nya arenan, jag min bror, Emil och Saga! Ska bli kul, men om jag bara kunde bli lite pigg och få lite liv i mig själv. Är som en vandrande zombie just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar