söndag 14 juni 2009

Emil, jag o pappa

På väg hem från kalaset som jag och Emil va på i kållered hos en tjej som heter Linnea som fyllde 4 år. Emil ville verkligen att jag skulle stanna han höll fast sig i mitt ben hela tiden så självklart stannade jag med han. Kändes lite konstigt bara, dom flesta trodde nog att de va min son, typ hennes kusiner o grannar som aldrig träffat Emil förut. Men stämningen lättades upp efter ett tag och Emil va nöjd.

En glad och nöjd Emil :)

Så här fort gick de genom tingstads tunneln

Stod nästan helt stilla i kön, brukar alltid stressa upp mig när de är de, men idag somna jag nästan.
Har vart en jätte mysig helg, jag pappa och Emil har hittat på saker hela lördagen och söndagen. Igår va vi först i kungälv och tog en fika, shoppade lite på MQ och leksaks affären, sa hej till Linnéa och sen åkte vi in till stan och gick på bio, såg Monster Vs Alien, med 3d, så man skulle ha glasögon på sig, ser rätt coolt när de ser ut som människorna står brevid än.
Efter de gick vi till avenyn och halkade in på Joe farelli där vi satte oss på uteserveringen och åt middag och glass. Super mysigt. Synd va bara att Malin är i strömstad i helgen så hon va aldrig där. Men va va väldigt mysigt och trevligt ändå. Efter de handla vi lite gott hem och spelade fotboll och kollade på film. Och idag va jag och Emil på kalas medans pappa spela golf, sen efter de hem till min farmor och fikade och nu är jag hemma.. Ska snart laga mat till mig och P som kommer en alldeles strax, efter att han vart i Stockholm och kört cross.
Är dock ganska trött och ska upp tok tidigt imorgon.
Hoppas ni haft en bra helg ni med!
PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar