måndag 1 juni 2009

God Morgon!

Hej, sitter nu med mitt morgon kaffe. Har inte haft tid att blogga under helgen. Har vart en jätte trevlig och mysig helg trotts att jag jobbat. De är de jag älskar med mitt jobb, dagarna försvinner inte för de, för jag kan sluta så tidigt ändå. Så tidigt som ett, då har ju vissa inte ens gått upp liksom :)

I lördags efter jobbet va ja på allum en sväng, sen träffade jag och P, Emelie och Totte och satte oss i de stekande vädret på malt o humle och åt gott och drack vin, så mysigt! Jag älskar de verkligen. Inte nog med de, Patrick och Totte blev ju hungriga igen efter en timma typ, så vi gick och köpte en pizza, blandade lite redbull vodka och satt vid älven och hade de änu lite mysigare.

Sen igår va vi på patrick mormors land, jätte mysigt och fint, åt glass och jordgubbar, kändes verkligen som en bra start på sommaren och när man tänker tillbaka så va de ett årsen vi satt där sist och se kändes nästan som igår. I alla fall, efter de åkte vi hem till mamma med blommor, träffade en del av min familj och fram för allt Niklas som jag inte sett på ett bra tag :) Sen gick vi hem till Emelie och Totte och satte oss på deras baksida och grillade, super gott blev de och jätte mysigt. Sen vet ni, åkte vi till Ingetorp och tog oss ett dopp, jag ville egentligen inte men Patrick bärde i mig så jag hade inget val kan man säga. De va iskallt, tappa nästan andan men de va ändå skönt och härligt att tagit sitt första dopp!
Sen åkte vi till hemmakväll och hyrde tre filmer. Verkligen en jätte bra helg med de fina vädret.

Och vädret verkar hålla i sig även idag, jag och Emelie kanske skulle åka ut till havet och lägga oss en stund, vi får se.

Synd bara att kameran sluta fungera i helgen, så de har inte blivit några kort. Bara några få på Emelies mobil.


Nu ska jag duscha!
Puss Puss, later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar