onsdag 15 juli 2009

De va verkligen en freak show!!!!

Hej!

Nu är jag hemma från Stockholm, har hunnit med att jobba idag också.
Jag måste kort berätta om konserten i måndags, de va en freakshow, en cirkus, mycket naket som jag sa och en hel del sexiga rörelser.
De va sjukt bra dansare och cirkus artister. Helt grymt duktiga! Bara de va en ära att få se. De va verkligen underhållande. Man satt och stirrade under hela konserten men försökte även ta en hel del kort och filma emellan åt.

De va galet bra även om inte Britney. Om jag måste klaga på något så kan jag säga att Brintey själv gjorde inte hela konserten utan de va så mycket runt omkring som man kollade på. Men med tanke på hur länge hon hållt på, att hon är mamma till två barn och va hur hennes liv sett ut den senaste tiden så va de verkligen en comeback! De va grymt!!! Kul och se henne på så nära håll. Vi hade jätte bra platser, nästan så nära man kunde komma, så man såg henne tydligt. De va kul.


Har jätte mycket bilder, på Britney och från oss själva i Stockholm, men jag orkar verkligen inte lägga ut de nu.
Har inte sovit mycket de tre senaste dagarna och jobbat på de idag, så nu känner jag att de är läga för mig att lägga mig på soffan och somna!

Lägger ut bilderna så fort jag orkar.

Puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar