måndag 20 juli 2009

en mysig dag med brors familj

Så va outfiten..





Stella har lite mindra hand än vad jag har.






Idag är första dagen på semestern, så skönt! Har vart hos tandläkrn imorse klockan åtta, sen åkte jag hem till min ena bror Mathias i Billdal. Jag, han, Leia och lilla Stella tog en promenard längst havet där. Jätte mysig väg och herre jisses vilket hus vi gick förbi eller faktiskt så såg man inte ens huset. Man såg bara JÄTTE tomten, de va 3 hus innanför den sjukt stora muren med filmkameror över allt. Inne vid hans egna skog typ går de tydligen någon häst och åsna. Han hade byggt en egen brygga ut i havet. De va så sjukt stort och han åker tydligen golfbil och en mini motorcykel ut till bryggan, haha. Han lever livet skulle jag tro..
De va i alla fall en jätte mysigt hemma hos dom, vi åt middag och drack kaffe och hade trevligt.
Nu är jag hemma och har precis diskat, jag gillar att diska, tycker de är lite roligt faktiskt.
Väntar på att pappa ska komma nu så ska vi åka till hans hus och kolla hur de går när vi renoverar hela tomten där nu. Kan man säga så (renoverar en tomt)..


Nu va han här. Måste skynda mig
LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar