tisdag 25 augusti 2009

DAGEN

Har ju vart i stan idag med Patrick, Kajsa och Christian, jätte trevligt. Medans Patrick tatuerade sig, smet jag och Kajsa iväg till Haga och fikade och strosade runt i mysiga små affärer, gick till olika secondhand butiker. Men hittade inget särsskilt.Man får ju en del tillbaka blickar när man är där, så mycket jag har gått där, joggat igenom, jobbar på olika caféer.. Alla vinglande steg hem på kvällen på alla jobbiga guppiga stenar med klackarna. Ja så mycket minnen. Men känns ändå inte jobbigt. De är mysigt att bara gå dit ibland också.
Kajsa träffade en gamal vän när vi satt där också, sedan gick vi tillbaka till P och C, efter de åkte vi till vårt favorit ställe. Joe Farelli och åt jätte god mat. Super trevligt.
Efter de, kollade vi lite på stan och ja, självklart fick jag med mig lite hem. Kan visa er senare.



Just nu verkar inte mitt minneskort vilja ge med sig, så jag får inte in några bilder. Tyvärr!! väldigt synd faktikst, blev en del kort.

Jag får gå in och duscha och göra ett försök senare.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar