onsdag 19 augusti 2009

min ny söta bloggdator



Kolla min söta minipc, köpte den igår, älskar den. Så liten och fin, helt vit med en liten spegel rand runt om, tänkte först köpa en rosa men kände sen att jag hellre vill ha en vit, de är mer jag tror jag, älskar ju vitt!
Så jag är nöjd, nu kan jag verkligen blogga, de går mycket fotare allting, att lägga in bilder m,m.. Så de va datan som va seg innan inte internet. Tur de nu när jag köpt en ny.
Idag fyller min älskade syster 25år!!!!! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!
Så vid sex ska vi dit, känner bara att jag måste hinna vila en stund innan jag är helt slut. Känns som jag sprungit en mil, mina ben orkar knappt gå och de känns lite segt att jag ska jobba ända tills på söndag, de är ju bara onsdag, men de går nog fort hoppas jag på!
Nu måste jag verkligen ta en powenap! Måste hinna de! Annars orkar jag inte ikväll...

Kameran hänger med! Så bilder väntar..
Hasta la vista baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar