måndag 17 augusti 2009

mysig mysig dag!!!

En dagens med brillorna på! Så klart.


De blev några glas rosé! De va gott! mer än gott...



Söta Frida, som precis hade klippt sig jätte fint!!
Så super fräscht, nej tack till extensions tänker man när man ser hennes fina och friska hår. Minns när jag själv hade klippt mig så kort rätt av, har nog aldrig gjort ordning mig fortare än när jag hade håret så. De va bara att blåsa de så va de klart! Och man känner sig så fin, fräsch och söt! Sakanar de som attans, har många gånger funderat på att gå till frisören och ta saxen till och bara klippa de. Men när man börjat få ganska långt så tar de emot.

Fridas så coola glasögon, va bara tvungen att fånga dem på bild!
Är dem inte coola, rosa med stjänor.
Så Frida så de skriker om de! As coola!
Va på Malt och Humle och tog några glas rosé, sen gick vi hem till mig och köpte med oss pizza, de va gott! Jätte kul och träffa Frida igen, hade mycket att prata om. Snart fyller hon år med!


Nu ska jag lägga mig, ska jobba imorgon, jag öppnar så ska vara på jobbet kvart i sex, jag ni förstår, jag måste lägga mig nu! NU! Jag vill orka upp utan att försova mig och stressa som en idiot och ändå komma sent!
Så god natt!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar