torsdag 27 augusti 2009

torsdag

Jobb idag, efter de fixade jag några ärenden på stan, bl a, köpte jag vitaminer. Så check på de!
Sen träffade jag Pernilla och strosa runt lite och tog en fika innan hon skulle iväg till dansen.

Nu är jag hemma och Frida va precis här, vi åkte till maxi i en jätte rolig bil, haha, de va kul och alldeles nyss kära pappa här en sväng.
Ska till frisören imorgon. Brottom efter jobbet, ska vara där 14.30 och slutar 14.00..

Så nu ska jag göra samma som jag gjorde igår, lägga i en inpackning i håret, innan jag ska slita på de imorgon kanske.


Är lite sugen på extensions, men vet ändå inte, de är både snyggt och fult. Man måste verkligen sköta de om de ska vara fint och fixa de varje dag.
Jag får se, väntar ett tag i alla fall.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar