onsdag 26 augusti 2009

wohow bilder

Här kommer lite bilder från igår..
Hungriga?

Favoritstället nr1, så grymt god mat.


Christian looking good in my sunglases.
Jag ska vara porrig polis med piskan i högsta hugg!

Patrick ny tatuerad och inpakiterad i plast.

uuh, ha ha...

Han fick i alla fall fram ett ansträngade leende.

Hittade ett par roliga skor att prova, dock inte min smak.
Jag och Kajsa i min gamla home town.

Kajsa såg sin gamla vän som gjorde oss sällskap

Ja kan säga att de va tur vi delade på den här, vi orka knappt hälften. Men shiiiiit va god!

Söta Kajsa!




Som sagt mycket trevlig dag igår.Nu fick jag upp bilderna, de blev en del.
Känner mig inte helt bra idag, lite ont i halsen och tung i huvudet och seg i kroppen. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk, känner inte för de!
Ikväll ska vi hem till Patricks mormor och morfar och äta makrill. Ja vet inte om jag gillar de eller inte, jag hoppas de såklart. De är säkert gott men förr va den enda fisken jag gilla lax, men har lärt mig äta en hel del mer sen jag va mindre.
PUSS








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar