tisdag 29 september 2009

Hej vänner.

Nu är hurtiga Martina igång igen, jobbat idag, direkt efter jobbet åkte jag och tränade och nu är jag hemma igen. Känner redan att jag har ont i kroppen. Sådär småstel, jag känner verkligen att jag använt musklerna effektivt.

Jag har verkligen kommit på en sak. De är så sant ska ni veta!
Jag tror nästa, nu menar jag nästan de finns undantag, folk som är väldigt upptagna med jobb osv..
Men, va jag skulle komma fram till är att, jag tror verkligen nästan alla då, har tid att träna. De räcker med en halvtimma, trekvart, man behöver inte vara där två timmar och bara för att man är där. Hellre ofta och lite än sällan och mycket tycker jag.

Förut hade jag bara en trekvart på mig, de räckte gott och väl. Hann med de mesta och jag ville hinna med. Visst kunde jag stannat längre tagit ut mig änu mer, men tror bara att de blir långtråkigt då. Och de är nog då man känner att man inte hinner något annat heller. De är så lätt egenligen, man kan ju duscha där och sen bara åka dit man ska, inte se så mycket hinder i allt!

De är bra att röra på sig, man mår bra.. Big time!

Nu vet ni de, för de visste ni säkert inte innan...
Börja träna.


tråkigt inlägg med bara text. Ska skärpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar