måndag 14 september 2009

TJENA!

Måndag idag ja!

Nu ska jag gå och handla vitlök.. så kul har jag på min lediga dag...

Förövrigt så händer inget alls idag, har legat i soffan och läst hela morgonen, för de passar ju bra med tanke på de fina vädret.


Jag måste bara säga att jag längtar så sjukt mycket tills december månad, nej inte alls för att de är jul då, verkligen inte. Jag längtar dit bara för att jag ska göra en operation då. EN STOR LÄTTNAD FÖR MIG!! Inte vilken operation som helst kan jag säga. De kommer förändra mitt utseende en aning, men inte minst mina egna besvär. Jag vill inte säga mer. De får bli en överraskning så länge. De är ingen bröst operation eller något sånt.

En stor sten kommer falla när allt det är över. Längtar, längtar, längtar nervöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar