onsdag 28 oktober 2009

dålig på att blogga

Ja är jätte dålig på att blogga nu känner jag. Va ett tagsen.. På helgerna hinner jag aldrig känns de som och sen hinner jag knappt annars heller. Ibland finns bara inte lusten heller.

I helgen va jag först hemma hos Pauline på lite fest, sen gick ja ut efter de. Med P, Emma och Mattias. Vi hamna på Gossip och ett annat ställe som jag glömt av namnet på. De va trevligt, men de blev för mycket för min del.
Jag mådde inte så bra i söndags, då skulle vi på bio, skulle se Flickan som lekte med elden som jag velat se väldigt länge nu men som inte blivit av, tror de är meningen att jag inte ska se den.

För vi när vi kommer dit och ska gå in typ 5 min innan den börjar så säger tjejen som river biljetterna att vi bokat på fel ställe, vi hade bokat på biopalatset och vi va på Bergakungen, Gaaaah va jag blev irriterad, va så inställd och ville verkligen se den. Men vi fick se äntligen midsommar istället. Den va helt ok..

Nu sitter jag hemma och väntar på att Patrick ska komma hem, om vi hinner ska vi åka och köpa en ny säng, så härligt!!
Men vi kanske inte hinner eftersom han jobbar så långt bort och kanske måste jobba över...

Så är de!

Skulle lägga in bilder från helgen, men jag har städat bort sladden. Får leta lite till...

2 kommentarer: