söndag 4 oktober 2009

kvällen igår







Louice hade gjort en jätte god hallondricka. Med cider och hallon i bara. Smakade jätte gott. Mycket godare än bara cider.



Glömde lägga in bilder igår eller hann inte rättare sagt.
Kvällen igår va jätte trevlig. Vi åt god mat och spelade veckans värsta! Roligt spel. Med sjuka frågor haha. Och vin på de såklart.
Idag har vi vart på Ikea och kollat ut en säng vi vill ha, vill ha större och skönare nu!
Ja är en sån som måste bre ut mig mycket när jag sover och hatar att ligga för nära, jag får panik då!
Sen va vi hemma hos mamma och kolla på deras nya lya. Jätte mysigt. Dom håller på för fullt och gör om och grejar. Men de va en sån lägenhet man känner att man trivs i med en gång.
Nu är jag ensam här hemma, P åkte och greajde crossen. Så funderar på att städa lite och tända ljus och sen gosa ner mig i soffan.
Hörni! Jag fyller år nästa lördag!!!
20 år
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar