måndag 23 november 2009

the biggest size of coke



Blääää, jag är helt "kladdig" i munnen, har druckit alldeles för mycket coola, största storleken, syns inte på bilden. Konstigt att den ser typ hälften så liten ut på bilden än vad den är i verkligheten och den är nästan slut, jag har alltså druckit nästan en liter coola, der är ju bra för tänder och hälsa. Ja ja..nog om min coola
De va jätte mysigt att gå på bio med mamma och filmen, Flickan som lekte med elden va grymt bra! Jag älskar Lisbeth som hon heter i filmen hon är sjukt bra skådespelerka och passar så sanslöst bra till den rollen. Och jag vet vem hon är så sjukt lik!
Jag har alltid en tendens att granska om folk är lika någon, vet inte varför egnetligen men jag säger ofta, hon är lik hon, han är lik han...
Jag ska försöka hitta bilder på båda så ska ni få se vem jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar