måndag 16 november 2009

förra helgen

Gjorde flera försök att få ett kort på Erika o Arthur när dom dansade loss till schlager, men jag lyckades ju sådär måste jag säga och då är detta den bästa bilden. ha ha...

Jag i mina trasiga strumpbyxor, typiskt att dom gick sönder precis när vi skulle gå.

Söta Erika
Förra helgen va jag och Patrick ute med Erika, Arthur, Pontus och Daniel..Hamnade på lite olika ställen men sist Nivå, dock bara, Patrick, Arthur, Erika och jag...
Man är en sån bra fotograf när man är ute!
Nu sitter jag hemma, är ledig idag med lite feber, fryser som bara den, försöker dämpa de genom att dricka grönt te och fundera på vad man ska göra i framtiden.
Några förslag?


2 kommentarer:

  1. hey :-)
    synes du har en rigtig fin blog og kanon fed stil!! Tjek min blog, hvis du har lyst?

    - tanna

    www.tannascloset.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Hej Tanna!

    Tack så mycket, kul att du hittat hit! Hoppas du stannar..
    Såklart jag ska kolla din blogg. Nu med en gång :)

    Kram M

    SvaraRadera