söndag 22 november 2009

mammas pojkar

Ligger i soffan och kollar på reprisen av mammas pojkar, ja va ska man säga. För de första vilka är killarna liksom? Vem valde dom?


Vaknade halv ett imorse, antar att jag behövde sova ut, fast och andra sidan va jag inte hemma för en än vid tre kanske, fick sluta lite tidigare, skönt de.

Men allt gick jätte bra igår, de är riktigt kul tycker jag, mycket trevligt folk, blev lite strul ibland men de är bara att ta på sig en mask och bara göra sitt jobb och alla som jobbar där är super trevliga.

Idag eller ikväll vet jag inte vad som händer, Patick är och fixar med crossen. Vad jag och Patrick hatar mest med kungälv är att man inte kan gå och fika efter tre på en söndag! Så knäppt..
För vi älskar att sätta oss någon annanstans än hemma, bara sitta och prata och ta de lungt...

Nu ska jag antingen städa lite här hemma eller fortsätta att bara ligga här, de lutar nog åt de sist nämda.

KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Martina!
    Vilken fin blogg du har! Skrattar verkligen när jag läser detta, EXAKT den frågan ställde jag mig med. Vem f* är killarna och vem f* valde dem??
    Kram till dig!!

    SvaraRadera