torsdag 17 december 2009

De är ISKALLT ute


Söta Linnéa
Har precis kommit in fårn stan, fick inte köpt nåt typ. Fick hjärsläpp, trodde jag hade koll på vad jag skulle köpa till alla. Men ja ångra mig i sista sekund, hur ska jag veta va alla andra gillar. De är ju skit svårt. Man tror att någon gillar nåt sen kanske inte alls de är den personens stil. Åååh jobbigt, onördigt egentligen. Ja blir galen, ja vill bara komma hem med alla klappar klara och de ska kännas som de verkligen är något som den personen vill ha. JOBBIGT!
Köpte en topp till mig själv istället haha! typiskt mig. Fick köpt en julklapp men nu när jag är hemma vet jag inte.
Gaaaah.
Nu ska jag göra mig ordning, ska snart ut och äta middag med Älskling, Erika och Arthur. Just nu är dom och julhandlar.
Ja vill inte ens ut mer idag, de är SVINKALLT ute. De blåser kallt och de är helt iskallt ute. Man blir som en vandrande isbit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar