fredag 18 december 2009

igår kväll



Igår kväll åt vi middag, Jag, P, Erika och Arthur, kommer inte på namnet på restaurangen men de va trevligt, fast jag ser lite rolig ut när jag äter, dregglar och känner inte när jag har något runt munnen, (eftersom jag är bedövad fortfarande) och dessutom får jag dricka vin med sugrör. Jaja folk får väl kolla men jag måste leva.
Efter de, kollade vi snabbt innan de stängde och sen gick vi till danilo på sf och tog ett glas där med. Och vi hämtade vi ut biljetterna till filmen vi ska se ikväll. Avatar.
Jag gillar ju inte sånna filmer egentligen, men Patrick älskar ju de så jag får väl offra mig.
Så mitt schema idag:
Äta upp min frukost som tar sin tid
STÄDA, måste verkligen!
Barnvakt åt Saga och Emil.
Kanske en sväng till kungälv för att hämta upp lite post
Till stan igen och duscha och göra mig ordning
Ut någonstans och ta ett glas innan bion ikväll
Så ser min dag ut, nog bäst jag börjar med en gång. Känner på mig att denna dagen kommer gå fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar