onsdag 23 december 2009

Kvällen innan

Sitter i soffan, slöare än någonsin...
De va ett tagsen jag skrev att de pågår en cirkus i mitt huvud.

Nu är jag där igen, mycket pågår i mitt huvud just nu, åter igen står jag/vi inför ganska viktiga val. Va händer?

Jag hänger inte med, jag orkar inte med. Men de är bara att bita i de sura äpplet och se glad ut, för de kommer något gott ur allting, eller?
Allt har sin mening, kanske är detta min hjälp till en annan väg i livet.

Nu hör jag mig själv, jag låter som om de har hänt något, de har de inte. Eller på sätt och vis men verkligen inget hemskt som de kanske låter. Bara väldigt jobbiga situationer hela tiden just nu.

Jag orkar inte ens ta tag i saken och göra något åt de. Jag blir slö av detta elende. Eller är de ens ett elende eller gör jag de till de själv.

En sak va väldigt bra idag, men de måste ändå vänta. Denna väntan på allting hela tiden. Jag vet inte varför jag sitter här och beklagar mig och låter deppig, för jag behöver verkligen inte göra de. Jag vet att allt löser sig till de bättre och att vi blir starkare av allt som händer.

Thats life. Vinden vänder.

Imorgon är de julafton och förlåt för att jag inte vart så allert med kameran de senaste.

Idag har vart en jätte mysig dag bara jag och Patrick. Vi va på stan och köpte sista klapparna, åt middag på vallgatan och jag köpte en ursöt blus till mig själv, älskar den! De va längesen jag kände så efter att ha köpt något.

Sen gick hem och vilade två minuter sen gick vi ut igen och köpte en proppfull godispåse och inväntade malin för att spela bingolotto, de va mysigt men alla tre somnade i soffan haha! Kanske inte nåt för oss. Tror alla va väldigt trötta efter all julstress dock.

Och just de ja, de blev ingen Jul på liseberg, tiden räckte inte till helt enkelt.

Skönt att allt är klart inför imorgon, Nu är de bara att fira jul med alla kära! MYSIGT ska de bli.

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar