söndag 24 januari 2010

äcklig jag är

Känner mig så ofräsch just nu, har jobbat och ganska nyss kommit hem, va hungrig, så tog mig ett wienerbröd. Eller är inne på mitt andra nu. Pappa och några vänner hade fikat här hemma så de va kvar. Yes, då trycker jag i mig de! Fräscht! Usch. Men ja passar på att äta tills jag märker att kroppen ändrar form haha.


Ikväll kommer blåsningen på tv och Keeping up with the Kardashians kl 22, fast bara för er som har E!
ÄLSKAR Kardashian familjen!! Ibland önskar jag att ja inte va svensk och vit, känns som lite mörkare tjejer kan va så sjukt fräscha ibland som bara dom kan. De hade också vart kul att ha lite fler systrar att va galen med. Men de räcker gott och väl med en när man har en sån bra sis som jag har!

Nu ska jag äta upp mitt wienerbröd sen försöka somna en stund, helt sinnes trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar