torsdag 21 januari 2010

bra dag

Hej vänner!


Idag har vart en bra dag, den har gått fort men jag har fått gjort ganska mycket. Eller jag har lärt mig att varje sak man gör är bra, man måste inte alltid hinna med allt på en dag. Måste inse att mina To do-list är lite för tajta ibland. Tiden räcker inte till helt enkelt och oftast tar allt längre tid än man tänkt. Och dagar då man är ledig får man inte gjort något om man inte planerar de dagen innan för samma dag är nästan allt försent att boka in.

Har i alla fall idag, fått hämtat bilen jag ska hyra! Så skönt, nu finns inga begränsningar, nu kan ja ta mig dit jag vill när jag vill. Super!
Fått hjälp att skriva ett bra CV och personligt brev, av min brors tjej. De va viktigast och nu är de gjort! Nu ska dom bara skickas iväg.
Sen imorse fick jag även ringt viktiga samtal, bokat ett möte på måndag och ringt transportstyrelsen, nu är bmwn äntligen klar för besiktning.

Har mycket kvar att göra på min To do-list imorgon!
Ska försöka hinna så mycket jag kan, ska ställa klockan och verkligen gå upp, som jag annars är ganska dålig på. Känns bra nu att jag börjar få lite struktur på de hela. När man väl börjar så brukar de flyta på... De hoppas jag i alla fall!


Nu ska jag äta spagetti och köttfärs!
Gott ska de bli..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar