tisdag 26 januari 2010

DAGEN I BILDER

Sen åkte jag hem till Mami och fick köttbullar och potatismos. Gott.
Tajta jeans hela vägen
Köpte två par jeans, från Gina, riktigt kap gjorde ja! Finare i verkligheten än på bilden.
Ja tror Frida la i något i mitt kaffe, ser inte helt normal ut
Söta Frida

Dagen har gått riktigt fort idag.
Började med att Emelie kom hit och käkade sin lunch vid halv ett, då va jag inte ens klar. Efter de åkte jag till stenungsund och träffa Frida, vi åt och tog sedan en kaffe på torget. Mysigt!
Sen kollade vi runt lite, jag hitta ett par skor som jag verkligen blev helt kär i, jag måste köpa dom!
Hittade även som ni ser två par jeans, helt perfekta, sitter sjukt bra på. Älskar jeansen därifrån, alltså dom som är helt enkla och tajta hela vägen. Och dessutom så sköna! Kostade bara 199 så jag passa på och köpte två i olika färger. Fick även prutat ner dom ena till 139 haha! 339 för två par jeans som jag vet jag kommer använda ganska mycket är väl inte helt dumt.
När jag åkte hem från stenungsund passade jag på att åka hem till mamma, och hon bjöd på mat gott gott.
Men nu är ja riktigt trött, vet ej varför men känns som jag nästan skulle lägga mig snart. Ska jobba imorgon, fast bara till kl 13, Bra tid att sluta! :)
Och mitt viktiga samtal jag ringde idag gick också bra, vad de är får ni veta när jag själv vet mer.
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar