torsdag 28 januari 2010

DONE

Så nu va de gjort, de jag gått och vart super nervös för hela dagen. Skönt att ha de avklarat. De kändes bra. Men som alltid efter, är man så självkritiskt och tänker, jag skulle sagt de och de, svarat så och så..I alla fall jag är de. Men va ska jag göra åt de nu, får jag inte jobbet är de meningen att jag inte ska ha de. Så jag kan bara vänta och se va hon säger när hon ringer på måndag. Men självklart hoppas jag ju verkligen att hon tycker jag verkar bra för jobbet.

Och jag åkte en timma för tidigt förut, så jag mötte upp mamma, vi tog en fika, mysigt och efter mötet gick jag till Farellis och käka lite kalvfilé med pasta, Så gott!! Nu är jag hemma, ligger i soffan under täcker, P kollar på någon film på tv 1000. Han ska snart iväg och jobba så ja kommer få lägga mig själv ikväll, så kommer han kanske vid 12 :( buuhu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar