torsdag 7 januari 2010

en örfil tack

Sorry för dålig bloggning!

Har levt i en resväska den senaste veckan, vilket betyder att datan inte alltid hängt med i de snabba svängarna.


A LOT GOING ON IN MY LIFE, IT NEVER END, WILL IT EVER ENDS OR DID I NOT LEARN OF MISSTAKES?

Vilket fall blir jag trött, trött på allt just nu. Även om jag egentligen ser de positivt blir jag bara matt. Även om de egentligen är bra samtidigt som de är dåligt så är jag en pessimist idag och blir optimist imorgon istället.


Då ska jag fixa mitt hår, ta tag i mitt liv, styra upp oklara saker, skicka in redan sena brev, ta tag i min lathet som går för långt ibland... Jag ska dricka kaffe flera gånger, få saker gjort helt enkelt! Förstår ni läget. Eller lever ni i de blå whitout problems? Så fall ge lite av de goda till mig är ni snälla.

Or give me a thick ear please..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar