onsdag 13 januari 2010

Oooh My...

Hjälp!!

Vet ni va jag gjorde alldels nyss! Ja kände någonting mellan tänderna.
Och för att ni lättare ska förstå, så har jag en del stygn kvar i munnen sen min op, som i helgen lossade en del på ena sidan i överkäken. Men ja har låtit de vara för ja vill att allt ska lossa av sig själv.

Så nu när jag kände de mellan tänderna, grep ja tag i de och ryckte! Hårt!

Aj aj, eller fasen va obehagligt de va, de va stygnen jag ryckte loss. De typ knaka i käken.
Men nu va de loss. Skönt de!

Nu måste jag sätta fart här hemma, ska röja undan mina kläder som ligger i hela hallen och rummet i ikea påsar. Snacka om noll koll på vad jag äger och inte.

Sen ska jag och Emelie åka till Frölunda Torg och kika lite, även hälsa på Kajsa där hon jobbar! Ska bli skoj! Då ska vi också planera om fredag.

LATER LATER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar