tisdag 26 januari 2010

Vin och Snabba Cash!

Min systers gamla kille, som hon va tillsammans med i flera år. Niklas!
Är han inte nästan en kopia av Joel Kinnaman! Helt sinnessjukt, i filmen såg jag Niklas hela tiden. Galet lika, samma stil, samma sätt och pratar till och med likadant. Niklas är numera rakad men hade lika långt hår tidigare, som Joel hade i filmen, synd ja inte har kvar en bild på han när han har de.
Joel Kinnaman, som JW! Ser ni likheten?

Bra film, synd bara att de va så mycket som inte va med från boken.
Louice
Pernilla och Pauline

Igår va minst sagt en hektisk dag, men bra dag! Men ja gillar att stressa, då jag mår som bäst.
Började med att jag åkte på ett möte, efter mötet hann jag inte ens komma hem innan jag blev inringd direkt, där dom behövde mig på ett dagis, ska även jobba där på onsdag igen.
Sen som jag sa till er, väntade jag ett samtal igår, hon hon ringde mig, ska på intervju på torsdag! De måste gå vägen, wish me luck.
Efter jag slutade mitt pass där kl 16, bytte jag om i bilen och drog in till stan och mötte upp Pernilla, Louice och Pauline för vin på barsidan och snabba cash!!
De va super trevligt. Fast de tog mig en stund att komma ner i varv efter att ha stressat så hela dagen.
När jag åkte in till stan, tog ja mcdriven va tvungen att slänga i mig något, så jag körde bil, åt, sminkade mig och pratade i telefon samtidigt! De gäller att klämma in så mycket man kan på en gång. Time is money haha.
Och de hade vart kul om ni vill komentera ifall ni tycker dom är lika eller inte. Jag, min mamma och Malin har sett filmen fast olika gånger och vi alla sa samma sak och tycker dom är sanslöst lika.
Så de är kul om ni utifrån säger vad ni tycker??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar