onsdag 13 januari 2010

WENSDAY TODAY

haha också ett kul kort! vi ropa christian och han ba, Vaa? haha, så tog ja precis. lite skoj sådär på en onsdag....
haha jag ser ut som en dragquen med mitt fula smile!! läskigt

Fick fånga kajsa på bild i backspegeln

Emelie
Idag har jag vart på backaplan med Emelie, Kajsa och Christian..
Ja sa att jag skulle göra nytta idag, vet inte om de blev så mycket nytta men.. äh what the hell!
Ja röjde ju här hemma lite innan Kajsa och Christian kom i alla fall.
Fick köpt ett par leggings, beiga faktiskt, ni ska få se bild och en tröja, kofta typ!
Nu ska jag skriva rent mitt CV, så jag känner mig lite duktig innan dagen är slut. Sen ska jag sno en bil och åka hem till Frida och hälsa på!
Tror jag hoppar att skriva rent mitt cv nu så gör jag de imorgon istället!
Så drar jag nu på stört!
Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar