tisdag 2 februari 2010

bla bla blaaa

Har egentligen inget skoj att tala om för er. Jag har jobbat idag, till fem. Länge, inte van att sluta så sent, men de gick greate!
Men jag känner mig lite små sjuk fram och tillbaka, kanske inte så konstigt, jag är inte van att jobba med så mycket barn, så mycket bakterier och snoriga näsor. Men dom är söta. De va en söt liten kille, UR söt verkligen. Hjalmar hette han, Och han ville att jag skulle kolla på han hela tiden när han rulla runt i massa kuddar, märkte han att jag inte kolla så stanna han upp tills han såg att jag kollade på han och då log han jätte mycket. Han va glad konstant hela dagen. De är kul!


Nu sitter vi i soffan och degar, jag har inte förberett mig något alls för imorgon, då jag ska på möte. Orkar verkligen inte. Ska ju inte vara där för ens tolv så jag får fixa allt imorgon helt simpelt.


Thats today..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar