torsdag 18 februari 2010

body pump

Precis hemkommen igen från träningen. De gick bra som tusan, men jag känner redan nu att jag kommer ha en djävulsk träningsvärk imorgon, de småskakar redan i benen lite när jag går. Ändå la jag aldrig på någon vikt, jag körde med de lättaste hela tiden, vilket är 1 kilo haha! Men eftersom man upprepar övningarna tusen gånger räcker de gott och väl tycker jag. Jag vill ju inte bygga muskler ändå.

Nu ska jag nog ta en dusch sen lägga mig i soffan och läsa. Jag är helt ensam nu och kommer vara de hela kvällen. Ovanligt nu för tiden. Känns jätte konstigt, helt dött liksom. Jag gillar att ha folk omkring mig, men ändå skönt att bara vara ensam ibland!

Imorgon ska jag och mami åka upp med bilen jag hyrde tillbaka där jag hämtade den. Sen ska jag fika med Emma. :)

Men alltså, vad är detta? SNÖN, jag börjar bli trött nu, de är svin halt ute när man kör bil. Och man hinner inte ens in i affären innan bilen är igensnöad igen liksom, de är snart mars månad och de är typ en meter snö liggandes på tomten.
Jag längtar till sommaren, de ska ju tydligen bli en kanon sommar men de känns långt borta just nu.

KISSES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar