onsdag 17 februari 2010

Min dag hörrni

Kommit ganska nyligen hem, vart på Yoga pass en timma, innan de körde jag lite på löpbandet. Men kan ärligt säga att min kondition är inget att skryta med. Känns som jag tappade en del av allt va muskler och kondition heter efter min operation.

Idag va jag först hos mammsen på lite kaffe, sen åkte jag och fixade massa ärenden, efter de till Joe Farelli´s och hälsa på sis.

Sen åkte jag till Åby och träffa upp min korv och käkade lunch/middag kalla de va ni känner för. Middag tror ja man kallar de vid 17 tiden. Så bra matvanor har jag, frukost vid 8 och middag vid 17. Där emellan nothing. Nej inte bra. Ska bli ändring.



Nu ska jag tvätta bort mitt smink, lägga mig i sängen och kolla på film och i vanlig ordning vänta på min korv som för tillfället jobbar ihjäl sig utan att överdriva. Nej de får vi verkligen inte hoppas, att han jobbar ihjäl sig alltså. Men han jobbar galet mycket! Saknar min älskling!

Men en sak jag verkligen tror på, man måste ibland ha en lite jobbig period för att uppskatta de "vanliga" saker man annars tar för givet, som kanske att man alltid har varandra, ett eget hem ihop, alla vardagliga saker som helt plötsligt ställs om.
Men jag kan säga att jag är väldigt positiv och gnäller inte mycket och verkligen försöker göra det bästa utav allt och dessutom se de från den ljusa sidan. Jag har inga utgifter alls, en stackars mobilräkning på stadiga 525 kr mån. De ser jag positivt på.






Stay positive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar