lördag 20 februari 2010

TJENA MOSS!

Ni får en bild på min älskling! Han ser ut som en riktig skogsmulle, men han e min korvnisse han! ÄLSKAR HAN SO MUTCH!


Nu sitter jag och har precis ätit Thaimat!


Min favorit..





Ska hoppa in i duschen nu och sen kommer Frida och hämtar mig, ska hem till henne och kolla melodifestivalen.





De är konstigt men jag har inget sug alls efter att gå ut, verkligen inte de minsta!! Tycker bara de känns som ett project, de är kallt, de är jobbigt och nu verkar man inte ens få tag i en taxi i detta vädret.





Så nä tacka vet jag mysiga kvällar hemma hos någon! Slippa allt jobb och all kyla, de är inte min grej och har aldrig varit.


De har jag fått från mamma, värken jag eller hon klarar av kyla och bara längtar till värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar