måndag 1 februari 2010

Yes I´m fucking good!

Jaaa! Ja är glad just nu. Förut idag ringde ett samtal, väntat iof, alltså jag visste att jag skulle få ett samtal men visste inte om de skulle vara bra eller dåligt.

Ni vet ju att jag sökte ett jobb för ett litet tag sen och jag va på ett möte, eller intervju rättare sagt i torsdags förra veckan. Ett jobb som jag verkligen ville ha!

OCH JAG FICK DE!! :)

Jag är sjukt sjukt glad, passar mig perfekt.

Jobbet är på en modell agentur, som ligger på aveyn i Göteborg. Mitt jobb är att boka in alla som ska fota, även gå med på event och göra reklam m.m...

Så himla kul och jag är verkigen taggad för de här. De ska ha ett skrivbord inne i studion med telefon och data, där jag kommer sitta :) där kommer de också sitta en tjej som gör naglar och en make-up artist brevid. De går även att göra solduch, vaxning och sånt i en liten salong brevid som tillhör med samma namn..

Så jag ska dit på ett möte på onsdag och lära mig allt. Sen ska jag nog börja efter de. :D

Annars idag hörrni har jag vart duktig och jobbat några timmar på förmiddagen, fikat med Emma en stund och sen städat. Nu sitter vi och kollar på film, Bedtime Stories, rätt rolig film..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar