onsdag 17 mars 2010

Är nu hemma hos Patricks morfar, har fått min data fixad, så glad :D
Idag har jag och Mami vart hos min ena bror nästan hela dagen...
Jag är allmänt seg, både i kroppen och huvudet. Vill så mycket men orkar inget!


Btw, de är himla härligt att vara ledig på dagarna, de som är mest skönt är att slippa gå upp på morgonen och slippa tänka på när man lägger sig!


Imorgon tänkte jag åka och köpa en ny telefon, de behövs, har ni något tips på nån bra och snygg mobil?
Några telefoner jag funderar på!
En rosa såklart...





Tycker den första LGn, va snygg och söt.
Men jag kan inte bestämma mig, något jag inte gillar hos mig själv, att jag har sådan beslutsångest jämt! Spelar ingen roll vad de är, de är verkligen så med precis ALLT! Kan stå i en Ica affär tio minuter och fundera på vilken pastasort jag ska köpa, de är sjukt jobbigt. Så ni kan ju tänka er hur svårt jag har att bestämma mig när de gäller lite större saker. Måste få bort min beslutsångest på nåt sätt, men jag är ju vågens tecken...
Nu ska jag umgås med min pojkvänn haha!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar