fredag 19 mars 2010

Filar my nails!



Håller nu på att fila mina naglar hysteriskt, snabbare och snabbare och hådare och hådare, så de slutar alltid med att jag har världens kramp i armen, jag får för mig att de blir bättre resultat om man tar i lite, kanske har jag fel...
Nu kanske ni tror jag jag filar mina naglar som vanligt, alltså filar "ner" själva nageln, men de är inte vad jag gör, jag filar PÅ nageln. För att få en slätare och glansigare nagel på ytan. Ni som inte gör de borde verkligen börja med de. Man får så mycket fräschare och finare naglar, inte de fula "guppen" på nageln, dessutom blir lacket finare på och håller längre.
Jag vet att jag sa de till er en gång, när jag skulle fixa mina naglar , nagelförlägning, då fick jag jätte mycket beröm för mina naglar och hon frågade om jag inte kunde vara hennes "nageldocka" på en tävling hon skulle vara med i. Och visst vet jag att jag har en bra längd på själva nagel som gör mycket men också för att jag regelbundet filar naglarna just på nageln.
Så köp en trestegs fil, de räcker, jag brukade ha 6 stegs fil innan men tror de räcker med 3. Och Go home och börja fila mina vänner, haha!
Igår va jag med Frida och Emelie hela dagen, de va super trevligt, vi fikade först, käkade otyttig mc donalds och åkte sen hem till Emelie på änu mer fika.
Nu ska jag snart åka till Emma, ska börja fila klar och fixa mig..
LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar