onsdag 10 mars 2010

jobb + fika

Idag har jag jobbat, efter de träffade jag mamma och tog en snabbfika, mysigt!
Åkte hem och träffade Emelie, vi köpte med oss bullar hem till mig oh drack päronsoda, haha!

Nu har jag precis ätit och jag känner nu hur trött jag är, kan knappt hålla upp ögongen, funderar helt seriöst på att lägga mig nu, om jag lägger mig nu, eller låt säga 20.00 så är de 7 timmar och en halvtimma kvar tills klockan ringer, då kanske man förstår att jag är trött nu, eftersom jag inte somnar innan 11 på kvällarna. De blir alltså runt 4 timmars sömn. Not good, needs my beautysleep haha.

De kommer bilder, men kameran är nu på laddning och jag är på tok för trött för att fixa med de nu.

Imorgon blir de Ullared för hela slanten!


Kisses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar