tisdag 30 mars 2010

NI ANAR INTE

Alltså jag måste bara säga detta, det är Mars månad nu, det är bara en dag kvar av mars månad.
Efter Mars månad kommer April, efter April kommer Maj månad.

När Maj månad är här, som kommer att vara här om bara 31 dagar från och med nu!!
31 dagar av 4 år är inte särskilt mycket. Det är ungefär så länge jag har hållt på med min mun, trixat och fixat och spänt och opererat och haft gummiband, svält mig, haft ont, vart ful, mått piss, fått dåligare självkänsla, haft de väldigt jobbigt i vissa situationer, tacka nej till roliga saker, F*****N inte kunnat visa vem den riktiga JAG är!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NI KÄRA LÄSARE ANAR INTE HUR FRUKTANSVÄRT MYCKET JAG LÄNGTAR!

Tills metallen ska ut, jag är snart 21 år gammal, den passar inte mig längre, den representerar inte mig haha!

Och min kära, snart ska den ut. I maj månad ska den ut, okej jag ska inte ljuga, jag ska inte ge er falsk fakta, jag loosar bara på de själv. Kanske, maybe, så ska den ut i juni, men skulle de bli så, så är de inte en dag senare än 3.e Juni och jag står ut, jag tror de, jag kan stå ut så fall, de är bara 2 månader de handlar om, de kommer inte bli mer än två månader!

Den dagen ska firas kan jag lova. Och tills den dagen är kommen kan jag inte riktigt leva som vanligt, jag blir lite knäpp, jag vill inte göra ett skit tills den dagen är här!
Så förmodligen kommer detta att vara dom två längsta månaderna in my life.
But it´s all worth it, jag ska le skiten ur er! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar