onsdag 17 mars 2010

och från ullared

Jag, på väg dit, hade precis sagt en rolig komentar när vi frågade om vägen, en tjej hade precis förklarat vägen för oss och då säger jag, Okej! Precis vid möldnal centrum där ja. Haha Okej, va tänkte jag där? Ullared, Mölndal??
Shoppingvagnen...sockar och julmust, Prio 1

Louice och Frida, Frida tyckte hon såg ut som en riktig hästtjej, kanske hon har rätt i?


Ååååhhååhh, Ullared!

Man blir så glad av Ullared!



Nu fick ni alla bilder på en gång, bättre sent än aldrig som jag brukar säga.
Nu ska jag kolla om de finns något rolig och kolla på, på webben, jag är sådär härligt trött, när jag väl lägger mig kommer jag att somna så snabbt!! Jag älskar att vara trött när man lägger sig och dessutom veta att man inte ska upp något speciell tid. Åh så göttans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar