tisdag 23 mars 2010

Sitter hemma hos mami nu, när jag är ledig brukar jag åka hit och äta frukost. De är så mysigt, dricker kaffe och bara pratar...

Idag ska jag skämma bort mig själv, ska till frisören och klippa topparna och färga utväxten, ska även sola. Jag veeeeet, de är livsfarligt och dom pratar mycket om de nu, alla solarie ska ju till och med tas bort så farligt är de. Och jag är rädd när jag lägger mig där. MEN jag har ju som sagt fått dålig hy, dock blivit bättre nu men de är några små plitor som inte vill ge sig, därför tänkte jag sola max 3 gånger och försöka torka ut dessa, jag har en känsla av att de faktiskt fungerar. Och ska därför inte använda något smink alls förutom typ mascara och rouge kanske. För att låta huden vila på de sättet...

De kommer bilder från helgen men har inte möjlighet att lägga in dom nu.
Så tråkigt med bara text, text och text.... Men de blir ändring, redan idag hoppas jag!


LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar