tisdag 20 april 2010

kan inte sluta tänka på

Jag kan inte sluta tänka på den 25 maj! Tror jag sa fel till er sist, den 25 iaf, en dag senare än vad jag skrev men de gör inget, Men guuuuuuuuuuuuud va sakta tiden går nu, gaaaaah jag blir helt crazy! Känns som dagarna kryper fram just nu, 35 dagar kvar tror jag, drygt 5 veckor, om inte exakt fem veckor idag! FEM VECKOR, inte mycket av typ 2,5 år eller 4år om man räknar från start!! Men ändå, fem veckor är lång tid när man väntar på nåt! Men jag är så tacksam ändå, så glad, Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei längtar och de är samtidigt kul att längta!!!!

Nu måste jag dra igen


Kisses

2 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar efter det datumet, håll ut nu vännen, inte långt kvar!! Det klarar du!! :-)
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Nej ja vet, men tiden går sakta när man längtar så mycket.. Men de är ändå inte alls långt kvar, de klarar ja :) tack du är så snäll. Hörde att Stella fortfarande inte är bra :( stackars liten! Hoppas verkligen hon blir bättre nu, ge henne många pussar o kramar från mig. Kram

    SvaraRadera