fredag 30 april 2010

Shoppingtime

Blev lite shopping
Emma

Lunch, broccolipaj

Ni märker, de är svårt att få ett kort på Emma



Igår va jag och Emma först en sväng på Angereds centrum, tänkte att vi måste prova nåt nytt som vi inte vart på tidigare. De va väl inget att hurra för direkt, men kul med omväxkling..
Sen åkte vi till Frölundatorg, där va de mycket bättre, riktigt bra faktiskt, va ett bra tag sen jag va där så kom inte riktigt ihåg, men dom hade byggt ut ganska mycket och affärerna va stora. De gillas!
Trevlig dag och jag kan inget annat säga än att jag älskar att shoppa de är bland de bästa som finns!
Ja kan inte skryta och säga att jag är bra på att dansa eller bra på att laga mat, what ever.. Men är de nåt jag är bra på så är de fasen att shoppa!!! Ha ha
Nu håller jag faktiskt på att få lite ordning på mina kläder, rensar ut och hänger i ordning allting, men alltid när jag börjar så tröttnar jag när de är som mest kaos allting, de är lätt att riva ut men mindre kul att ta vara på allt som man inte vet vart man ska lägga de.
Men jag ska göra ett ryck till nu!!
LATER, LATER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar