måndag 5 april 2010

SNABB INLÄGG!

Detta får gå fort, min dator kommer att dö vilken sekund som helst. Är hemma hos Patrick nu, haft en riktigt mysig dag, bara jag och han, va i stan och kollade runt lite, åt jätte god mat som vanligt på S.P.I.C.E. Och jag har lagt undan en skinnjacka jag ska hämta imorgon, så sjukt snygg! Och de bästa, ingen annan kommer att ha den. typ inte iallafall! Ni får se imorgon...

Sorry för riktigt dålig uppdatering, har jobbat hela helgen, eller sen i onsdags, haft lite påskmys, middagar och bara tagit de lungt, man orkar inte så mycket mer när man går upp 4 på morgonen.. De har vart såååå skönt iallafall, har även vart kul att jobba! Förutom att jag brände min underarm i lörsdags, de va inte så kul, jag höll på att svimma, blev helt blek och snurrig. Jag klarar verkligen inte sår överhuvudtaget, speciellt inte på mig själv.

Hoppas ni haft en bra påskhelg
Hörs imon!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar