tisdag 13 april 2010

Tjohoo!

Lagt köttet i marinad precis, ikväll blir de grillning som sånna här dagar är till för!!
SÅ GÖTT!

Ska berätta lite om helgen täntke jag.
Fredags, på After Work på VILLAN på Eriksberg.
Lördags, Hem till Kajsa och grilla, dricka vin med Emelie, Totte, Christian och självklart Kajsa men efter massa missförstånd så blev de ingen grillning, sluta med att vi satt där på Kajsas balkong lik en uteplats, och efter ett glas vin känner jag hur illa jag börjar må, är hungrig men ändå inte! Går in på toa och måste spy direkt, efter de blev jag helt matt, kunde knappt röra mig bara spydde och spydde, dom va nära och ringa ambulansen för att jag va nästan helt okantaktbar, till slut kom jag hem, låg helt matt i badrummet hemma istället, fick panik och kunde knappt andas och sen mådde jag piss hela natten, Så SJUKT ÄCKLIGT med magsjuka, om de nu va de, måste vart de! men FY, har aldrig haft de innan och hoppas aldrig jag får de igen. Inte kul!



Idag har jag vart med Linnea hela dagen, gick in en sväng på Farellis och sa hej till sister. Gick på stan och lämna även tillbaka min jacka, kändes helrätt! Jag hade inet andvänt den mycket tror jag.

Min kamera är fortfarande inte här, så får inte in bilderna från helgen :( Hoppas jag får tag i den idag.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar