måndag 31 maj 2010

här kommer bilder från helgen

















Bilder från helgen då vi va på, Farellis, Push och Smaka..De va som sagt sjukt mycket folk ute, kanske inte så konstigt när de är löningshelg.
Idag har jag mycket uppbokat. Ska snart iväg på ett möte med min coach, sen på en lägenhetsvisning.
Jag kan berätta lite av de som ja sagt va hemlig, de är att en designer vill att jag ska sälja hennes kläder, spännande va!!? Men allt är väldigt väldigt oklart, jag gillar inte att säga saker som inte blir gjorda, men jag tycker de är jobbigt och tråkigt för er att jag springer på hemliga möten hela tiden. Så de är de som mötet kommer handla om idag, va som händer sen vet jag inte. De får ni veta mer om när jag själv vet.
Nu måste jag göra mig klar!!
PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar